text.skipToContent text.skipToNavigation

Creëer zicht met onze tools

 

Wat leveren onze oplossingen u op? Welke is de beste voor uw organisatie? We begrijpen dat u eerst inzicht wilt. Gebundeld in een kostenbatenanalyse, die wij voor u realiseren met meerdere tools. Welke tool u kiest, is aan u. Maar dat inzicht, dat krijgt u altijd.

 

Quickscan

Een Skype-gesprek met een van onze specialisten, waarbij we u vooraf vragen om een Excel-sheet van een kostenbatenanalyse. We gaan uit van uw gegevens en rekenen daarmee verder. Met onze quickscan krijgt u zicht op uw proceskosten en heeft u een goede basis voor een brown-paper- of meeloopsessie. 

 

Brown-papersessie

Een beproefde Lean-methode, die onze gecertificeerde Green Belt-adviseurs bij u op locatie inzetten. Dit doen ze voor een klein projectteam, dat bestaat uit uw medewerkers van onder andere finance, inkoop en het magazijn. Tijdens een sessie van zo’n 3 tot 4 uur krijgen de deelnemers inzicht in elkaars processen, wat deze methode ideaal maakt voor bedrijven met een minder gedefinieerde organisatiestructuur. Na de sessie gaan wij aan de slag met een procesbeschrijving, die we u binnen een week na de sessie sturen. Blijkt de ROI op uw huidige proces laag, dan volgt binnen twee weken een aanbieding met daarin ons voorstel voor één of meerdere logistieke verbetervoorstellen. Eventueel doen we u ook een aanbod voor een OCI punchout- of EDI-koppeling. 

Uw investering: € 1.500,-

 

Meelopen en meten

Een sessie van zo’n 3 tot 4 uur, waarbij wij met één van uw medewerkers letterlijk door uw bedrijf lopen. We zien met eigen ogen uw proces, wat zorgt voor een nauwkeurige beschrijving ervan. Daarbij is het voor voldoende input uiteraard belangrijk dat uw medewerker de organisatie kent. U ontvangt onze beschrijving binnen een week na ons bezoek, voorzien van onze meetresultaten. Bij een lage ROI op uw huidige proces volgt binnen twee weken onze aanbieding met daarin een voorstel voor één of meerdere verbetervoorstellen. Ook bieden we u, afhankelijk van uw situatie en behoeften, een OCI punchout- of EDI-koppeling aan. 

Uw investering: € 1.500,-

 

Neem contact op

De inzet van onze tools start altijd met een kosteloze intake, waarbij we tijdens een gesprek van een uur ingaan op uw specifieke vragen. Heeft u interesse? Of wilt u meer weten over onze tools en oplossingen? Neem contact op, we bellen u binnen één werkdag.

Wellicht bent u ook hier in geïnteresseerd:

Klantspecifieke voorraad
Sommige artikelen moeten altijd beschikbaar zijn. Ook wanneer die niet tot het standaard assortiment van itsme behoren. Vraag ons daarom naar de mogelijkheden voor een klantspecifieke voorraad, waarbij we uw artikelen in ons distributiecentrum opslaan. Dit op basis van afspraken over een minimale en maximale voorraad, waarop wij toezien met de juiste voorrraadbesturing.
Lees hier verder
Vendor Managed Inventory
Grijp nooit meer mis met onze oplossingen voor Vendor Managed Inventory VMI. Terwijl u zich richt op uw core business, beheert itsme de voorraad aan niet-projectspecifieke artikelen in uw magazijn. We vullen de voorraad tijdig aan en verkleinen zo het risico op bandstilstand en productievertragingen. Vendor Managed Inventory biedt u rust en bespaart u tijd. Kostbare tijd, die u kunt besteden aan uw kapitaalintensieve producten.
Lees hier verder

Deze productgroepen zijn wellicht ook interessant voor u:

Ontdek onze competenties, services en oplossingen voor uw succes: